Historia biura
- Dawniej
- 1 rok – kadra, struktura organizacyjna, siedziba, budżet i wyposażenie.
- 2 rok – docelowa siedziba i budowanie wizerunku biura.
- 3 rok – poprawianie komfortu pracy oraz szkolenia pracowników biura.
- 4 rok – dbałość o wizerunek biura oraz szkolenia kadry kierowniczej.
- 5 rok – inwestycje w siedzibę oraz zmiany w kadrze kierowniczej.
- 6 rok – aktywne współzarządzanie finansami placówek i jubileusz ZEAS.
- 7 rok – kryzys finansów oświaty, kontrola zarządcza i standardy
- 8 rok – kryzysu cd, początek restrukturyzacji placówek oświatowych, indywidualne szkolenia
- 9 rok – likwidacja kilku placówek zmiany statutowe i organizacyjne
- 10 rok – zakończenie restrukturyzacji placówek spadek etatów w biurze kontrole
- 11 rok – rekordowy budżet oświaty 10 lat DBFO40 lat ZEAS rewolucja w zasadach wynagradzania
- 12 rok – budżet oświaty w trendzie wzrostowym, budżet partycypacyjny, nowa placówka, wdrożona podwyżka wynagrodzeń
- 13 rok – centrum usług wspólnych – biuro poza oświatą, rekordowy budżet rzeczowy, rekord liczby i kwoty programów unijnych
- 14 rok – reforma oświaty – likwidacja gimnazjów, rotacja pracowników, istotne zmiany statutowe i organizacyjne, RODO i wzrost ilości etatów w biurze
- 15 rok – podwyżki, zmiana programu księgowego, ciągłe rekrutacje, rekord awansów, klimatyzacja
- 16 rok - 45 lat ZEAS 15 DBFO, oswajanie QNT, rekord awansów, w tym na głównych specjalistów, Covid-19 - zmiana organizacji biura i praca zdalna
- 17 rok - praca w pandemii, przeniesienie ZFŚS emerytów, płace w chmurze, nowe przetargi, PPK, duża rotacja pracowników
- Dziś
wróć